Pažinti miestą kitaip: mokymosi kelias per architektūrą, istorinįpaveldą ir technologijas
2025-06-09

Pažinti miestą kitaip: mokymosi kelias per architektūrą, istorinįpaveldą ir technologijas


Birželio pradžioje progimnazijos antrokai ir šeštokai toliau tęsė
dalyvavimą Tūkstantmečio mokyklų (TŪM) programos Kultūrinio ugdymo
krypties 117 veikloje – integruotų pamokų cikle „Miesto
architektūrinis veidas“. Ši veikla tapo įkvepiančiu kultūrinio ir
gimtojo krašto istorinio paveldo pažinimo pavyzdžiu, jungiančiu dorinį
ugdymą, lietuvių kalbą ir literatūrą bei informacines technologijas į
vieningą, prasmingą ir kūrybingą patirtį.

Mokiniai, padedami dorinio ugdymo mokytojos Rūtos Dorofėjienės,
atrinko žymiausius Radviliškio krašto architektūrinio paveldo
objektus, susipažino su jų istorija, reikšme miesto istorijai ir
kultūrai.

Didelį įspūdį 6-okams paliko edukacinė išvyka į Kutiškiuose įsikūrusią
MB „Augtaris“, kur mokinius priėmė įmonės vadovas Laurynas Balinskas.
Čia mokiniai ne tik susipažino su kūrybiniu ir technologiniu procesu,
bet ir patys gamino dėliones, vaizduojančias žymiausius Radviliškio
krašto architektūrinius paminklus. Šios dėlionės tapo ne tik mokymosi
priemone, bet ir dovana visai mokyklos bendruomenei.

Mažieji 2-okai taip pat aktyviai įsitraukė į veiklą – integruotų
pamokų metu jie su didžiuliu susidomėjimu dėliojo 6-okų sukurtas
dėliones. Tokiu būdu tarp skirtingų klasių užsimezgė bendradarbiavimo
ryšys, grįstas bendru kultūriniu pažinimu ir kūrybiškumu.

Pagal #Tūkstantmečiomokyklos programą. Projektas finansuojamas Europos
Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. „Tūkstantmečio mokyklų“ programą
įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra. #TŪM