Birželio 2,3 dienomis Radviliškio Gražinos pagrindinėje mokykloje vyko TŪM projekto 98 veiklos „Lyderystės ir karjeros ugdymo užsiėmimų ciklas“ užsiėmimai. Lyderystės ir bendradarbiavimo stovykla buvo skirta mokytojams, tėvams ir mokiniams. Stovykloje dalyvavo lyderiai iš Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazijos, Radviliškio Gražinos pagrindinės mokyklos bei Radviliškio Vaižganto progimnazijos. Stovyklos veiklas organizavo Whatansu lektoriai. Stovykla buvo kupina veiklų – nuo komandinių žaidimų ir užduočių iki rimtų pokalbių apie atsakomybę, tikslų siekimą ir pasitikėjimą savimi. Mokytojų grupė dar kartą įsitikino, kad daugeliui yra pakankamai sunku kalbėti prieš nepažįstamą auditoriją. Jie stengėsi išgirsti ir suprasti kitus ir save, suvokti, kad kiekvienas individas nori priklausyti kažkokiai bendruomenei ir turėti ryšį su ja. Stovykloje dalyvavusi mokytoja Lolita pasidalino savo mintimis: „Mačiau, kaip nepažįstami ir mažai pažįstami žmonės tapo komanda. Lektorių paruoštos užduotys parodė, kad lyderystė - tai ne tik vadovavimas, bet ir mokėjimas išklausyti. Girdėjau minčių apie lyderystę, pasitikėjimą, atsakomybę, atidą kitam ir pagarbą. Supratau, kad lyderystė prasideda nuo savęs pažinimo ir bendravimo su kitais. “ Pirmąją stovyklos dieną užsiėmimai tėvų grupėje buvo orientuoti į savęs pažinimą, bendravimą ir savęs pasitikėjimo stiprinimą. Tėvai turėjo galimybę analizuoti save ir kitus tėvus. Buvo smagu ir įdomu įsitraukti į diskusijas, kartu atlikti užduotis, kurios skatino bendradarbiavimą ir kūrybiškumą. Antroji diena buvo skirta bendroms veikloms, tad dalyvavo visi: vaikai, tėvai, mokytojai. Ši diena išsiskyrė bendravimu su daug nepažįstamų žmonių, įvairiomis komandinėmis užduotimis. Veiklų dalyviai įsitikino, kad skirtingų kartų atstovai gali bendradarbiauti, mokytis vieni iš kitų ir kartu kurti pozityvią atmosferą. Mama Gintarė džiaugėsi patirtimi stovykloje: „Tai buvo tikrai ypatinga patirtis. Per šias kelias dienas labai daug sužinojau apie save, apie tai, ką reiškia būti komandos dalimi ir kaip svarbu mokėti išgirsti kitus. Sutikau nuostabių žmonių ir tikiu, kad kai kurios draugystės išliks ilgam. Man užsiėmimas suteikė ne tik žinių, bet ir įkvėpimo siekti daugiau, labiau tikėti savimi ir būti drąsesnei“. Pagal #Tūkstantmečiomokyklos programą. Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis. „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra. #TŪM










