Veiklos kokybės įsivertinimas
Ugdymas

Veiklos kokybės įsivertinimas

MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS 2023 M. ĮSIVERTINIMAS

 

2023 m. buvo atliktas įsivertinimas pagal 2016 m. mokyklų, įgyvendinančių bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodiką. Įsivertindami mokyklos vidaus veiklos kokybę, naudojomės interneto apklausų sistema Microsoft Office 365 Forms, taikėme pokalbių, anketavimo, dokumentų analizės metodus.
Atlikus platųjį įsivertinimą pastebėta, kad lyginant su 2022 metais apklausoje respondentų aktyvumas nežymiai sumažėjo. Apklausoje dalyvavo 74 proc. mokytojų.
Aukščiausiai įvertintos sritys, kurių teiginių verčių vidurkis yra 3,6 t.y. 1 sritis „Rezultatai’’, 2 sritis „Ugdymas(-is) ir mokinių patirtys” (2.1. Ugdymo(si) planavimas) bei 4 sritis „Lyderystė ir vadyba’’. Šių sričių didžioji dalis teiginių yra įvertinta aukštomis vertėmis, todėl keletas žemesnių verčių nedaro didelio skirtumo bendram vidurkiui.
Iš srities „Rezultatai“ teiginys „ Aš gerbiu kiekvieną mokinį“ įvertintas aukščiausia verte 3,9. Iš srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys” teiginiai „Skatinu mokinius tobulėti” bei „Pamokose leidžiu mokiniams klysti ir mokytis iš klaidų” įvertinti labai aukšta verte 3,8. Iš srities „Lyderystė ir vadyba“ teiginys „Aš siekiu kuo geriau atlikti savo darbą “ įvertintas labai aukšta verte 3,8.
2023 m. buvo atlikti srities „Ugdymas (is) ir mokinių patirtys” rodiklio 2.1.3.Orientavimasis į mokinių poreikius“, rodiklio 2.2.1. Mokymosi lūkesčiai ir skatinimas mokyklos gyvenimu, rodiklio 2.3.2. Ugdymas mokyklos gyvenimu giluminiai vertinimai.
Net 96 proc. mokytojų mano, kad žino kur kreiptis, jei įtaria, kad vaikas turi socialinių, psichologinių problemų, 42 proc. mokinių kreiptųsi į socialinį pedagogą, jei turėtų socialinių problemų, 38 proc. mokinių kreiptųsi į psichologą. 68 proc. tėvų ieškotų pagalbos mokykloje, jei vaikui kiltų socialinių, psichologinių problemų.
Mokykloje pagalbą teikia socialinė pedagogė, specialioji pedagogė, logopedė, karjeros specialistas, judesio padėties korekcijos specialistė, mokytojos padėjėjos, bendradarbiaujama su 22 institucijomis.
83 proc. mokytojų teigia, kad jiems svarbu kaip mokiniams sekasi, 93 proc. mokytojų ir 76 proc. mokinių teigia, kad mokytojai tiki mano gebėjimu mokytis, mano sėkme, galimybe pasiekti aukštesnių rezultatų. 100 proc. mokytojų ir 62 proc. mokinių pritaria teiginiui, kad pamokose dažnai pasidžiaugiame savo ir kitų darbais.100 proc. mokytojų ir 67 proc. mokinių mano, kad per pamokas mokytojai skatina spręsti problemas.
91 proc. mokytojų mano, kad mokykloje gausu švenčių, sporto ir meno renginių. 95 proc. mokytojų teigia, kad mokiniai turi galimybę dalyvauti mokyklos būrelių veikloje. Mokykloje organizuojamos 23 neformaliojo švietimo užsiėmimų veiklos. Jose dalyvauja 396 mokiniai.
Mokiniai dalyvavo 160 organizuotų veiklų: 70 edukacinių užsiėmimų, 70 parodų, 16 kūrybinių dirbtuvių, 4 žygiuose, 3 akcijose, 11 išvykų, 19 varžybų, 25 renginiuose.
1-8 klasių mokiniai dalyvavo 129 sveikatos ugdymo renginiuose, paskaitose, mokymuose, edukaciniame spektaklyje.
2024m. numatyta vykdyti progimnazijos giluminį rodiklių 1.1.1. Asmenybės tapsmas; 2.3.1. Mokymasis vertinimą.